Tato akce již proběhla a není tedy aktuální. Prohlédněte si
aktuální akce v okolí této již neaktuální akce, prozkoumejte
aktuální akce v regionu Jihomoravský kraj nebo navštivte
Sportovní akce v celé ČR.
Mistrovství světa silničních motocyklů se Brno poprvé dočkalo v roce 1965. Starý okruh přes mimořádné úsilí organizátorů však postupně přestával stačit tempu bezpečnostních požadavků, a tak v letech 1983 – 1986 si to přijížděla do Brna...
Mistrovství světa silničních motocyklů se Brno poprvé dočkalo v roce 1965. Starý okruh přes mimořádné úsilí organizátorů však postupně přestával stačit tempu bezpečnostních požadavků, a tak v letech 1983 – 1986 si to přijížděla do Brna rozdávat už jen elita evropského šampionátu. Zahájením provozu nového Masarykova okruhu na Kývalce v roce 1987 se Brno znovu zařadilo mezi pořadatelskou smetánku a s výjimkou sezóny 1992 otevírá náruč motocyklovému mistrovství světa každoročně. Brněnští pořadatelé nejsou žádní outsideři, o čemž svědčí třikrát přiklepnutá Trofej IRTA, kterou Asociace týmů mistrovství světa silničních motocyklů oceňuje po všech stránkách nejvydařenější Grand Prix dané sezóny. Výborné vzpomínky na Brno nosí v sobě tři vynikající italští protagonisté současné třídy MotoGP. Loris Capirossi zde před šestnácti lety úspěšně obhájil titul mistra světa stopětadvacítek, o pět let později se Valentino Rossi radoval na Kývalce po projetí cílem závodu třídy 125 ccm ze svého vůbec prvního vítězství v Grand Prix a dotřetice v roce 1997 nastoupil v Brně ke svému prvnímu závodu v mistrovství světa silničních motocyklů Marco Melandri. Ten si atmosféru Masarykova okruhu vychutnával ještě radostněji v následující sezóně, kdy se díky triumfu v závodě stopětadvacítek stal nejmladším vítězem v historii brněnského okruhu. NOVINKY V SEZÓNĚ 2011: Sjednocení všech přírodních tribun – tribuna C již nebude v prodeji samostatně, ale bude možno zakoupit vstupenku umožňující přístup na všechny přírodní tribuny, tzn. A, B, C, D, E, F a G. V první vlně předprodeje bude tato vstupenka v prodeji za bezkonkurenční cenu – 990 Kč!!!.
Systém vstupenek – v prodeji budou víkendové a nedělní vstupenky, tento rok nově také vstupenky na sobotu na přírodní tribuny. TRIBUNY:
Přírodní tribuny A, B, C, D, E, G a speciální sedadlová tribuna F
Tyto tribuny jsou rozmístěny podél celé trati a mezi jednotlivými tribunami se můžete volně pohybovat a tak sledovat veškeré dění na trati. Proti tribunám A, C, D, F, G jsou umístěny velkoplošné obrazovky. Speciální tribuna F se skládá z terasovitě zpevněných pásů, které umožňují pohodlné sezení. Z této tribuny je výhled na předposlední zatáčku trati a naproti této tribuně se nachází velkoplošná obrazovka.
Sedadlové tribuny umístěné na cílové rovince T2, T3, T5
Tribuna T2 je umístěna v prostoru startu a cíle s výborným výhledem do první zatáčky, na velkoplošnou obrazovku a do boxů. Tribuna T3 je jediná krytá tribuna na Masarykově okruhu. Je umístěna přímo naproti velkoplošné obrazovce. Nabízí výborný výhled na start a cíl závodů a také na stupně vítězů. Tribuna T5 se nachází na cílové rovince mezi tribunami T2 a T3. Nabízí rovněž výborný výhled na start a cíl závodů, velkoplošnou obrazovku a stupně vítězů.
Sedadlové tribuny T1, T4, T6
Tribuny T1, T4 a T6 se nacházejí v divácky populární oblasti tzv. stadionu, tj. naproti přírodní tribuně C; přičemž T6 je orientována na nájezd na stadion, ze všech těchto tribun je výborný výhled na nejatraktivnější místa tratě a na velkoplošné obrazovky naproti každé z nich. Držitelé vstupenek na všechny sedadlové tribuny mohou procházet podchodem pod závodní dráhou a mají v příslušných dnech volný přístup na všechny přírodní tribuny!!!
VIP(T1) vstupenka
tato vstupenka zahrnuje třídenní vstupné (pá+so+ne) do VIP stanu umístěného poblíž tribuny T1; ve stanu je k dispozici celodenní občerstvení, TV; výhled na dráhu a velkoplošnou obrazovku; je možná organizovaná prohlídka paddocku, kam vás ze stanu a zpět dopraví shuttle bus; s touto vstupenkou se můžete rovněž pohybovat po všech přírodních tribunách A,B,C,D,E,F,G.