Úvod > Aktuality > CzechTourism láká na tuzemské cestování novým TV spotem
CzechTourism láká na tuzemské cestování novým TV spotem
">

CzechTourism láká na tuzemské cestování novým TV spotem

  • Vydáno1. září 2011
Kampaň na podporu domácího cestovního ruchu se od září vrací na televizní obrazovky. Lidé se s reklamou lákající na tuzemskou turistiku sloganem „Dovolená v Česku – to letí!“mohli setkat už letos na jaře v tisku, na internetu a v outdooru. Televizní kampaň propagaci s tímto tématem pro letošek uzavírá.
„Konec prázdnin neznamená konec cestování v tuzemsku. Loni v tuto dobu plánovala podzimní dovolenou ještě třetina Čechů. To vnímáme jako dobrou příležitost upozornit veřejnost na celoročně přístupné památky nebo místa, která je možné navštívit i mimo hlavní sezonu,“ říká generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

Televizní kampaň by měla české turisty motivovat k dalším cestám a výletům po Česku, a podpořit tak dosavadní pozitivní výsledky domácího cestovního ruchu. Od ledna do června 2011 se v tuzemských hotelech, penzionech či kempech podle statistik ČSÚ ubytovalo 2,7 milionu Čechů – to je o 6,3 % více než v roce předchozím. Výsledky za hlavní turistickou sezonu (červenec-září) budou známy počátkem listopadu.

O novém TV spotu:
V novém spotu hrají hlavní roli přírodní a kulturní památky vhodné k návštěvě téměř kdykoli během roku. Záběry se natáčely o letošních prázdninách na pěti turisticky atraktivních lokacích: na Mumlavských vodopádech v Krkonoších, u zámku Lednice, na Broumovských stěnách, v Mariánských Lázních a u zámku Červená Lhota. Různé části země přitom spojuje metafora Česka jako domova, blízkosti dobře známých, a přesto pro mnohé dosud neobjevených míst v našem okolí. Tento koncept reaguje i na výsledky šetření agentury CzechTourism z roku 2010. Podle něj si lidé ve spotu na tuzemskou dovolenou přáli vidět záběry kombinující dobře známé atraktivity s méně proslulými, ale zajímavými místy.

O kampani Dovolená v Česku – to letí!:
První vlna kampaně probíhala od dubna do července 2011 a zahrnovala propagaci na internetu, v tisku a outdooru. Druhá vlna kampaně se objeví od září do listopadu 2011 na všech celoplošných stanicích. Po ukončení televizní kampaně proběhne šetření, které bude zjišťovat také to, jak propagace ovlivnila motivaci lidí k podnikání výletů a dovolených v tuzemsku. Náklady na TV kampaň ve výši 9 mil. Kč jsou hrazeny Evropským fondem pro regionální rozvoj a státním rozpočtem.

Nový spot zde: https://www.youtube.com/watch?v=os4k8_M0b74