Tato akce již proběhla a není tedy aktuální. Prohlédněte si
aktuální akce v okolí této již neaktuální akce, prozkoumejte
aktuální akce v regionu Jihomoravský kraj nebo navštivte
Výstavy v celé ČR.
Prezentace interaktivních aplikací. V rámci jednoho večera se představí několik týmů mladých lidí, kteří využívají moderní technologie a výtvarné umění jakonástroj a motivaci ke vzdělávaní a osobnostnímu rozvoji dětí.
- Prezentace interaktivních aplikací Circus Atos, Mluvídek, Tablexia, Tableto, Lesokraj. V rámci jednoho večera se představí několik týmů mladých lidí, kteří využívají moderní technologie a výtvarné umění jako nástroj a motivaci ke vzdělávaní a osobnostnímu rozvoji dětí.
- Formát prezentace připománá oblíbené večery PechaKucha, jedna prezentace = svižných, zábavných 8 minut.
- V průběhu večera soutěže o cenné ceny:-).
- Vstupné: 50 Kč
PRO ŠKOLY
Workshopy s autory aplikací
10:00 – 18:00 (přizpůsobíme se času vaší výuky)
Autorské týmy zvou žáky i učitele na workshopy, při kterých si budou mít možnost vyzkoušet hry a aplikace. Pro děti budou zároveň na motivy postav a příběhů připraveny tvůrčí a zábavné úkoly.
Cirkus atos aneb Vrtěti hrou. Malé kreativní nezávislé studio z Prahy, které vytváří hry s velkou vášní. Prezentace Hravouky a Potopy.
Mluvídek: Mluvídek je zábavná logopedická hra určená pro děti, hlavně pro ty nejmenší. Nenásilnou formou podporuje rozvoj slovní zásoby, aktivně zapojuje děti do hry a rozvíjí jejich logické myšlení.
Lesokraj: Nepotřebujete žádné speciální dovednosti ani hráčské zkušenosti nebo vybavení. Stačí kliknout myší nebo ťuknout prstem na slova nebo obrázky. Hrdinové Lesokraje jsou skvělí a zábavní společníci, a jsou vždy po ruce.Hraní Lesokraje motivuje děti ke čtení.
Tableto: Tableto vzniklo jako projekt čtyř studentek (JAMU, PdF MU, FF UP), které se věnují vzdělávání, divadlu a práci s neslyšícími nebo s vozíčkáři. Tableto je interaktivní pohádková edice, díky které se nejen neslyšící děti naučí číst.
Tablexia:Tablexia je moderní vzdělávací aplikace na podporu rozvoje kognitivních schopností. Je určená nejenompro děti s dyslexií na druhém stupni základních škol. Měla by najít využití jak ve školách k doplnění standardní výuky, tak v pedagogicko-psychologických poradnách a dalších poradenských zařízeních určených pro žáky s výukovými obtížemi.