!

Upozornění: Vzhledem k aktuálním vládním opatřením jsou akce a provoz turistických cílů omezeny. Doporučujeme před vlastní návštěvou ověření u organizátora.

Úvod > Kampaně > Do lázní se Svazem léčebných lázní > Časté dotazy a odpovědi na ně

Časté dotazy a odpovědi na ně

Otázka: Proč jsou nyní vouchery v hodnotě 2000 Kč místo původních 4000 Kč?
Odpověď: Ačkoliv projekt na podporu samopláteckých lázeňských pobytů 31. 12. 2021 skončil, rozhodli se poskytovatelé lázeňské péče podporu těmto léčebným pobytům zachovat. Od ledna 2022 je tak možné čerpat slevu ve výši 2000 Kč, kterou na lázeňský léčebný pobyt poskytují přímo lázeňská zařízení, která se rozhodla k projektu připojit.
 

Platnost voucherů, které lze nyní vygenerovat končí 31.3.2022. Případné prodloužení projektu do druhého čtvrtletí bude včas oznámeno.

Otázka: Jak postupovat v případě, že z důvodů aktuální epidemiologické situace není možné lázeňský pobyt realizovat?
Odpověď: Pokud nastane situace, že nebude možné rezervovaný pobyt uskutečnit z důvodů omezení provozu lázní ze strany státu, doporučujeme se na dalším postupu domluvit přímo s poskytovatelem.

Otázka: Zadal jsem chybné údaje, např. jméno.
Odpověď: Voucher s chybnými údaji nepoužívejte, vytvořte místo toho jiný.
 
Otázka: Už jsem v lázních ubytován, mohu si ještě vytvořit voucher pro slevu?
Odpověď: Voucher pro slevu můžete vytvořit kdykoliv před rezervací vlastního pobytu. Číslo vygenerovaného slevového voucheru je třeba uvádět hned při závazné rezervaci u lázeňského zařízení, aby lázně mohly s uplatněním slevy po ukončení pobytu dopředu kalkulovat.
 
Otázka: Je možné, aby jeden člověk získal a využil více voucherů?
Odpověď: Ano, v případě např. dvoutýdenního pobytu je možné využit na každý týden jeden voucher. Pobyt s voucherem ale musí vždy splňovat podmínky pobytu (minimálně 6 po sobě jdoucích nocí a čerpání 5 procedur).
 
Otázka: Nepřišel mi žádný email s voucherem, přestože jsem všechno vyplnil, co mám dělat?
Odpověď: Prosím zkontrolujte filtr, který zachycuje spam či jiné nevyžádané emaily, zdali náš email s voucherem nezachytil. Email s voucherem je rozesílán z adresy státní agentury CzechTourism no-reply@kudyznudy.cz. Pokud email nebyl zachycen filtry, zkuste si prosím vygenerovat další voucher.
 
Otázka: Pro získání slevy mám absolvovat alespoň pět procedur, o které procedury se jedná?
Odpověď: Během týdenního pobytu by měli návštěvníci zpravidla absolvovat konzultaci s lékařem, který jim doporučí minimálně 5 terapeutických procedur, které patří do oficiálního seznamu procedur používaných při lázeňské léčebně rehabilitační péče hrazené z prostředků veřejného zdravotního pojištění.
 
Otázka: Co potřebuji k prokázání, že splňuji všechny podmínky pro uplatnění voucheru na slevu ve vybraných lázních?
Odpověď: Kromě čísla voucheru na slevu bude potřeba při placení prokázat občanským průkazem trvalé bydliště v EU/EEA. Dále počítejte s tím, že od Vás následně může zaměstnanec lázeňského zařízení vyžadovat další údaje, včetně prokázání bezinfekčnosti.
 
Otázka: Budou mít na slevový voucher 2 000 Kč nárok i důchodci?
Odpověď: Ano, čerpat poukazy mohou osoby starší 18 let s trvalým pobytem na území EU/EEA.
 
Otázka:  Jsem zaměstnavatel či zaměstnanec firmy, která hradí/přispívá svým zaměstnancům na dovolenou v lázních z FKSP či jiného programu zaměstnaneckých benefitů. Lze kombinovat s lázeňským voucherem na 2 000 Kč?
Odpověď:  Ano, je možné uplatnit voucher na pobyt, který je hrazen (plně nebo částečně) z prostředků FKSP. Pokud úhradu pobytu zajišťuje zaměstnanci zaměstnavatel a faktura dle interních pravidel musí být vystavena na zaměstnavatele, je důležité, aby na vydaném dokladu (faktuře) byla identifikována osoba uplatňující voucher.  Lázeňský voucher jinak nelze kombinovat s dalšími slevami.