Úvod > Aktuality > Nejúspěšnější reklama světa se točila na Kosti
Nejúspešnejší reklama sveta se tocila v Cesku
Památky

Nejúspěšnější reklama světa se točila na Kosti

  • Vydáno2. února 2013
Nejvíce oceňovaný spot roku 2012 je podle statistik Gunn Reportu reklama na francouzkou televizní stanici Canal+. Spot získal navíc tolik cen, jako se to nepodařilo žádné reklamě posledních 14 let, co Gunn Report vychází a sčítá ocenění na festivalech reklamy. Zároveň režisér spotu Matthijs van Heijningen je nejoceňovanějším režisérem roku 2012.
Celé natáčení spotu se odehrávalo v Česku, konkrétně na hradě Kost, na Barrandově, v symfonickém studiu v Hostivaři a také v kancelářích české firmy Unit+Sofa, která natáčení zajistila.
 
„Čím víc se díváte na stanici Canal+, tím víc milujete film,“ zní slogan reklamy na francouzský satelitní kanál.

Chráněná krajinná oblast Český ráj

Chráněná krajinná oblast Český ráj

Českým rájem byla v druhé polovině devatenáctého století nazvána krajina, kde jsou přírodní hodnoty umocněny historickými památkami. O jedinečnosti a neopakovatelnosti přírody Českého ráje svědčí i fakt, že se ve 20. století stala první chráněnou krajinnou oblastí Československa (v roce 1955).

Hrad Kost v Českém ráji

Hrad Kost v Českém ráji

Jedním z nejzachovalejších, nejvýznamnějších a zároveň posledních středověkých hradů v České republice je hrad Kost. Hrad se nachází asi 18 km od města Jičín v chráněné krajinné oblasti Český ráj.

Další aktuality

Muzeum v Českém ráji vystavuje ojedinělou sbírku

Část rozsáhlé a pestré sbírky manželů Josefa a Jany Scheybalových vystavuje nově Muzeum Českého ráje. Tvoří ji kolekce grafik, obrazů, lidového umění, archiválií a knih a muzeum ji veřejnosti představuje vůbec poprvé. Rozsáhlost a pestrost sbírek manželů Scheybalových umožňuje připravit velmi zajímavou a pestrou instalaci. Hodnota ojedinělé sbírky přesahuje 29 milionů korun.
Kultura