Tato akce již proběhla a není tedy aktuální. Prohlédněte si
aktuální akce v okolí této již neaktuální akce, prozkoumejte
aktuální akce v regionu Středočeský kraj nebo navštivte
Festivaly v celé ČR.
VII. ročník soutěže TURISTPROPAG: „O turistickou informaci roku 2022“, „Zpravodaj roku 2021-2022“ , „Propagační předměty" a "Turistický produkt 2020-2022".
Podkategorie:
Trhací mapy – jednoduchá mapa města, případně okolí, která je v TIC rozdávána zdarma
Mapy měst a regionů – turistická mapa města, regionu, turistických cílů
Turistický průvodce – tiskovina pro turisty k poznání příslušné destinace
Propagační leták – propagační materiál / propagační leták, převážně ve formátu DL, ale je možný i jiný formát, který je distribuován zdarma
PR materiály – reprezentativní propagační letáky určené převážně pro partnery
Publikace – tiskovina určená k prodeji se zaměřením na cestovní ruch
Turistické noviny (periodický speciál cestovního ruchu) – tištěné materiály určené široké veřejnosti k informovanosti o turistické nabídce ve městě, okrese, kraji, destinaci a ČR
Tištěné propagační materiály – propagační letáky určené pro děti a nebo pro rodiče s dětmi – jedná se o spotřební propagační letáky – materiály určené k distribuci zdarma a jsou zaměřeny na děti do 13ti let.
Slevové karty (kompletní balíček) – balíček "slevových či věrnostních karet" s tištěnými materiály, které jsou určeny k propagaci těchto slevových či věrnostních karet
Nástěnné, stolní a kapesní kalendáře – jednotlivé kalendáře nebo sada kalendářů pro rok 2022
Tištěné katalogy cestovních kanceláří a agentur – propagační katalogy cestovních kanceláří a agentur určené pro konečného zákazníka v roce 2022
Propagační leták ubytovacích zařízení – propagační materiály vydané majitelem nebo provozovatelem ubytovacího zařízení, popřípadě TIC
Mobilní aplikace pro cestovní ruch – aplikace pro mobilní telefony a / nebo tablety s operačním systémem iOS a / nebo Android, aplikace musí být primárně zaměřena na turistu a to jednou z následujících forem: 1) informace o turistických atraktivitách a nebo výletech, případně POI 2) hra, která láká k návštěvě turistické destinace, turistické atraktivity a podobně 3) aplikace musí být zdarma dostupná v obchodech AppStore a / nebo GooglePlay
Propagační spot do 3 minut zaměřený na turismus, cestování a služby cestovního ruchu – volně šiřitelné video, které propaguje města, obce, destinace, či další subjekty CR zaměřené na cestovní ruch.
"Propagační předměty"
Dřevěné propagační předměty – propagační předměty zaměřené na cestovní ruch vyrobené ze dřeva
Ostatní propagační předměty – propagační předměty zaměřené na cestovní ruch vyrobené z jiných materiálů než je dřevo
Regionální potravina – musí být vyrobena v příslušném regionu ze surovin z daného regionu, případně je-li to z objektivních důvodů nutné z tuzemských surovin
Regionální předměty – musí být vyrobeny v příslušném regionu ze surovin z daného regionu, případně je-li to z objektivních důvodů nutné z tuzemských surovin
„Zpravodaj roku 2021-2022“
Zpravodaje měst a obcí – periodický zpravodaj, noviny apod. měst a obcí vydané v roce 2021 – 2022
„Turistický produkt roku 2020-2022“
Turistický produkt je komplex nabízených služeb a zážitků, které spojuje silná jednotící myšlenka do ucelené a komplexní nabídky cestovního ruchu a mířící na jednoznačně definovanou cílovou skupinu.
Co je produkt pro zákazníka? (např.prospěch, jistota, vlastní hodnota, kontakt, zdraví, pohodlí).
Co získá zákazník jednotlivými službami?(např.charakteristické vlastnosti, design, funkčnost, výhodnost).
Co produkt přináší?(např. doplňkové služby, servis, image, ojedinělé emoce, uspokojuje potřeby).